لوازم زیربندی ماشین آلات راهسازی و معدنی

زیربندی ماشین آلات راهسازی و معدنی شامل دنده اسپراکت، فنر زنجیر سفت کن، یوک، رولیک بالا، رولیک دو لبه، رولیک چهارلبه، رولیک، آیدلر، چرخ کامل بلدوزر، شن گیر، زنجیر بدون کفشک، کفشک، بلدوزر 155

قطعات زیربندی از جمله مهمترین اجزای ماشین آلات راهسازی و معدنی می باشند. این ماشین آلات شامل انواع بیل های مکانیکی زنجیری و انواع بولدوزرهای زنجیری می باشند که در هرکدام آنها می توان این قطعات را به صورت مشترک استفاده کرد.
قطعات زیربندی شامل انواع ترک لینک یا زنجیرها، انواع کفشک زنجیر، انواع دنده اسپراکت یا دنده سگمنت، انواع آیدلر یا چرخ جلو، انواع رولیک ها شامل رولیک بالا، رولیک پایین، رولیک دولبه و رولیک چهارلبه، انواع شنگیرهای بیل مکانیکی زنجیری و بلدوزرها ی زنجیری، انواع فنرهای زنجیر سفت کن، انواع سیلندر و شافت های زنجیر سفت کن میباشند.

دنده اسپراکت

از مهمترین و لازم ترین ملحقات ماشین آلات راه سازی و عمرانی قعطات زیربندی است.

دنده اسپراکت چرخ دنده بزرگی است که در بخش عقبی زنجیر چرخ بیل مکانیکی یا بلدوزر متصل می شود و در طرف دیگر آن آیدلر یا هرزگرد غطکی وجود دارد تا بتوان توسط فنر زنجیر را تحت فشار گذاشت. نیروی محرکه را دنده اسپراکت به زنجیر منتقل میکند تا بیل مکانیکی یا بلدوزر بتواند حرکت کند.

دنده اسپراکت بیل و بلدوزر کوماتسو و کاترپیلار

رولیک ها

رولیک (roller) زنجیر را به محرکه های مکانیکی متصل می کند و سبب می شود تا زنجیر بدون ایجاد اصطکاک و روان حرکت کند.

 روليك و پايه روليک یکی از تجهیزات جانبی و اصلی نوار نقاله می باشد .

اين جزء اصلي از نوارنقاله ، به عنوان هرزگرد در اين سيستم عمل مي نمايد.

براساس تناژ و نوع مواد حمل شونده ، قطر و سايز آن می تواند متفاوت باشد.

شن گیر زنجیر

شن گیر بیل مکانیکی یکی از اجزای زیر بندی ماشین آلات راهسازی به حساب می آید و کار اصلی آن نگه داری و حفظ زنجیر می باشد. و از خارج شدن زنجیر در فضای رولیک جلوگیری می کند . این محصول از آلیاژ فولاد ساخته شده است . و از بهترین و مقاوم ترین ورق ها ساخته شده است همراه با نیروی متخصص و زبده کاری درجه یک را به بازار عرضه کرده اند.این شن گیر برای بیل مکانیکی ها نیوهلند ، دوسان ، کوماتسو ، دوو و ولو ساخته شده است و دارای کیفیت بالا قیمت مناسب ، استاندار های بین المللی و فناوری روز دنیا می باشد.

16
انبارهای شرکت آرتا تجارت ساوین رولیک زنجیر بلدوزر کفشک زیربندی بیل و بلدوزر 155

زنجیر بدون کفشک

زنجیر یکی از مهمترین اجزای زیربندی دستگاه های راهسازی و معدنی محسوب می شود که در تماس مستقیم با زمین با سطوح مختلفی از جمله سنگی ، شنی و یا گلی قرار می گیرد و همچنین تمام وزن دستگاه و بار حمل شده توسط دستگاه بر روی زنجیر وارد می شود.

زنجیر ها دارای انواع مختلفی هستند که از لحاظ سایز ، طراحی و دیزاین با یکدیگر تفاوت دارند

نیاز به مشاوره دارید؟ ما کنارتان هستم

تلفن تماس: 54017-021

    دانلود

    لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید