بابکت و ناخن و کلنگ و پین کلنگ و پیچ و مهره ناخن و تیغه ماشین آلات راهسازی و معدنی

باکت و ناخن ها

مهمترین عامل برای همه پیمانکاران، بهره وری است که ارتباطی مستقیم با ناخن هایی که روی باکت ها نصب می شود؛ دارد. به همین منظور، آشنایی با انواع ناخن ها و محیطی که در آن می توان از هرکدام از آنها استفاده کرد؛ می تواند راندمان بالاتری را در کنار مصرف سوخت کمتری، داشته باشد. همچنین انتخاب مناسب ناخن لودر، می تواند ساختار باکت را از فشار اضافی محافظت کند؛ که این امر باعث می شود هزینه نگهداری پایین تر و زمان انجام پروژه، کمتر شود.

شرکت آرتا تجارت ساوین تامین کننده تمامی انواع ناخن آلات از جمله Tiger, Twin Tiger, Penetrator , Syl , Rock Chisel , Rock Abrasion از برندهای مطرح دنیا می باشد.

گوشه و تیغه

شرکت آرتا تجارت ساوین مجموعه ای از قطعات و اتصالاتی را که بیشترین تماس را با سطح زمین و جاده را دارد را از برند های معتبر و باکیفیت عرضه می کند. این قطعات در ماشین آلات راهسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار زیرا بیشترین میزان فرسایش و خرابی دراین قسمت از دستگاه راهسازی اتفاق می افتد به همین علت بسیار پرمصرف است، از جمله قطعات زیر بندی می بایست به باکت ها، ناخن ها ، رولیک ها و غیره اشاره کرد این قسمت از دستگاه ها نیازمند نگه داری درست و مناسب می باشد و همیشه باید تمیز نگه داشته شوند زیرا عمر دستگاه شما را کوتاه خواهند کرد از دیگر عواملی که بر روی زیربندی ها تاثیر می گذارد آلیاژی است که در این قطعات مورد استفاده قرار می گیرد، در صورت استفاده از آلیاژهای بی کیفیت مشکلات زیادی را برای دستگاه به همراه خواهد داشت.

زیربندی ماشین آلات راهسازی و معدنی انواع گوشه و تیغه 15 سوراخ 13 سوراخ بلدوزر و گریدر کوماتسو

نیاز به مشاوره دارید؟ ما کنارتان هستم

تلفن تماس: 54017-021

    دانلود

    لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید